1. Wat is de levertijd van een product?


De exacte levertijd van een product staat vermeld bij het product (zie specificatie) in deze webshop. Over het algemeen bedraagt de levertijd 1 - 2 werkdagen. Vaak is de levertijd veel korter. Indien de levertijd langer duurt, dan krijgt u hier doorgaans bericht over. Bij hoge aantallen kan de levertijd langer duren in verband met apart vervoer. De levertijd van uw bestelling gaat in zodra de betaling van uw bestelling voldaan is. Bij een Ideal betaling gaat de levertijd altijd direct in. Zodra uw bestelling is verzonden, krijgt u automatisch een bericht via de e-mail.


2. Hoe verloopt de bezorging?


Alle producten worden verzonden via de Postnl en met uitzondering via de GLS. De pakketten zijn altijd stevig verpakt zodat geen beschadiging kan optreden tijdens transport. Mocht er onverhoopt wel een beschadiging zijn ontstaan tijdens het transport, dan krijgt u uiteraard nieuwe vervangende producten. Nadat uw bestelling verzonden is, ontvangt u een Track & Trace code. Indien u niet thuis bent, wordt het pakket nogmaals aangeboden. Bent u wederom niet thuis, dan wordt uw pakket bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt achtergelaten.

3. Wat is de kwaliteit van jullie wanddecoratie?

De kwaliteit van de wanddecoratie zijn zeer hoog. Wij richten ons als organisatie puur op kwaliteit, niets anders. Dit heeft uiteraard een prijs, maar wel een redelijke. Het product komt bij u thuis aan de muur of op kantoor te hangen en het is daarom naar onze mening logisch dat dit een kwalitatief product moet zijn.

Voor vragen over onze producten: 050 211 1590

4. Wat zijn de betaalmethoden?


In deze webshop worden 4 verschillende betaalmethoden gehanteerd. Hieronder vindt u een overzicht.

-Ideal. Makkelijk betalen via uw eigen telebankieren
-Mister Cash / Bancontact. Makkelijk voor Belgische klanten
-Creditcard. Betaal makkelijk en veilig met Visa, Mastercard, etc..

Uiteraard gaat de bestelling en betaling via een beveiligde SSL verbinding dat u kunt herkennen via een slotje in uw browser.


5. Hoe verloopt de klachten procedure?

Indien u niet geheel of gedeeltelijk tevreden bent over uw bestelling of onze dienstverlening, dan verzoeken wij u om telefonisch of via email contact op te nemen. Vermeld hierbij altijd uw klant- of ordernummer zodat wij uw bestelling kunnen achterhalen en een onderzoek kunnen starten. Indien u per email een klacht kenbaar maakt, zullen wij doorgaans binnen 48 uur reageren met een bevestiging van uw klacht. 

6. Hoe zit het met mijn privacy?

Wij hechten zeer veel waarde aan het vertrouwen dat u heeft in onze organisatie. Wij werken met bepaalde bedrijven (partners) samen, die uw hierboven genoemde persoonsgegevens van ons kunnen ontvangen. Met uitzondering van deze genoemde partners, geven wij uw persoonsgegevens onder geen voorwaarde aan andere bedrijven of instellingen, behalve als wij dat wettelijk verplicht zijn (bijvoorbeeld als de politie dat eist bij een vermoeden van een misdrijf). Uw informatie wordt met zorg en vertrouwen behandeld. Wanddecoratie.nl beperkt zich tot de registratie van gegevens welke noodzakelijk zijn voor de afhandeling van uw bestelling en de communicatie hierover met u als koper.


7. Kan ik aangekochte producten retourneren?

U mag uw bestelling tot en met 14 dagen na ontvangst nog annuleren en de koopovereenkomst ontbinden. Na ontbinding heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. De oorspronkelijke verzendkosten worden terugbetaald.
 

Wanddecoratie.nl
Afdeling retouren
Emmastraat 2
9953RA Baflo
 

Verpak het artikel in een stevige verpakking om beschadigingen te voorkomen. We stellen het op prijs als u de reden van retour op de pakbon schrijft. In plaats van de pakbon kunt u het modelformulier voor herroeping gebruiken dat u hier kunt downloaden. Terugbetalingen worden, zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding uitgevoerd. Bij terugbetaling van het product ontvangt u de volledige kosten terug. De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor uw eigen rekening. U mag de producten beoordelen/gebruiken zoals dat in een winkel ook mogelijk is. Wanneer u de producten op een andere wijze gebruikt dan hiervoor beschreven is en er hierdoor beschadigingen aan het product ontstaan, dan bent u voor deze waardevermindering aansprakelijk. U kunt de koop van uw producten binnen 14 dagen ontbinden door een mail te sturen naar via de contact pagina waarin u aangeeft dat u de gekochte producten wil retourneren. U kunt ook gebruik maken van het modelformulier voor herroeping . U kunt het modelformulier hier downloaden. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

8. Wat zijn de verzendkosten?


De verzendkosten zijn voor Nederland 7,45 Euro voor de hele bestelling. Dus ongeacht het aantal producten dat u bestelt. Voor België zijn de verzendkosten 12,45 Euro voor de hele bestelling. Wij rekenen verzendkosten voor alle wanddecoraties, omdat de prijzen al zeer scherp zijn. Sommige aanbieders berekenen de verzendkosten door in de prijzen, dat doen wij dus niet. Voor het verzenden van losse bestelde cadeaubonnen brengen wij geen verzendkosten in rekening. Dit is dus gratis.

Alle prijzen in deze webwinkel zijn altijd incl. 21% btw. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

9. Hoe plaats ik een bestelling?
 

A. Kies een product uit het assortiment.
B. Klik op "Bestellen".
C. Ga rechtboven op de pagina naar uw winkelmandje en klik op "Afrekenen".
D. Vul uw gegevens in, kies een betaalmethode en ga akkoord met de voorwaarden. Check nog even of alle gegevens correct zijn ingevuld.
E. Klik op "Afrekenen" om te betalen.

Nieuwsbrief

Ontvang regelmatig leuke aanbiedingen. Blijf op de hoogte van onze collecties.